Posledné recenzie (73)
Traja mušketieri (2011)
Někdo měl asi říct Jovovichové, že není na natáčení dalšího residenta, protože to, co tam de Winter předváděla, tak dost vypadalo. Celkově prostě volovina. To, že film naprosto ignoruje předlohu, ještě zvládnu, ale co sakra bylo toto, stále netuším.
Insidious: Posledný kľúč (2018)
První film ze série, který byl koukatelný.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Ze všech Saw filmů bezkonkurenčně nejhorší. Velký podíl na tom má Chris Rock v hlavní roli, který se na to ale absolutně nehodil a jeho přítomnost na scéně byla neskutečně otravná. Atmosféra celkově téměř žádná, akorát konec, kdy se z taťky poldy stala loutka se samopalama, byl celkem zajímavej.