Posledné recenzie (6)
Catwoman (2004)
0,5/10
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy je horší film, jak Daredevil. Tenhle film je český, takže film bude něco jako Babovřesky, který je nejhorší film z českého řemesla. No, ale zas zpátky k filmu Kozí příběh - Pověsti staré Prahy. Tenhle film má hroznou animaci, vztah mezi Kubou a kozou je fajn, ale některé scény jsou mega divné. Máca je hrozně divná postava, ale všechny scény byly divné. 1/10
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
Daredevil z roku 2003, který je o trošku horší film, postava Daredevila nemá zabíjet lidi jen tak, má pomáhat lidem. Daredevil a vztah Elektry, jediné plus, u koho tam je Foggy Nelson, který má dobrý vztah s Daredevilem. I schopnosti Daredevila, které jsou mega random sh*t, scény, které jsou hrozné. Ale scény z Daredevil seriálu jsou třeba dobré, protože Daredevil jde vidět, jak bojuje z posledních sil. U toho filmového jde vidět, jak bojuje na pohodu a nezraní se, což je velká hovadina Kingpin byl docela fajn, ale Bullseye byl hrozný v tomhle filmu, ale v seriálu byl docela ok. 3,5/10