Recenzie (88)
Shrek 2 (2004)
O trochu horší než jednička, ale pořád, skvělý animák, který krásně a vtipně paroduje klasické pohádky, je to plné skvělého meta humoru doplňen skvělou nadsázkou.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
O trošíčku lepší než třetí díl, ale pořád, jedničce a dvojce to nešlape ani na paty, Multiverse cestování časem event zkrátka Shrekovi úplně nesedí
Shrek Tretí (2007)
Definice nudné sračky, která neměla nikdy vzniknout. Příběh takřka neexistuje, tempo je k unudění, fuj, už nikdy víc prosím
Príšerky s.r.o. (2001)
Univerzita je lepší, animace zde není úplně nejhezčí a emočně jsem se na to nedokázal nikdy naladit
Príšerky: Univerzita (2013)
Dokonce lepší než Příšerky s.r.o. prostředí univerzity super, barevná animace naprosto skvělá a příběh o soutěźích skvělý
Hľadá sa Nemo (2003)
Jedna z těch slabších Pixaroverk, hledá se Dory je lepší
Hľadá sa Dory (2016)
Podle mě dokonce i lepší než Nemo, perfektní animovaná pecka. Hledání rodičů pro mě emocionálně skvěle fungovalo. Pecka!
Vpred (2020)
Skvělá pixarovka se skvělými nápady a zajímavým světem mixující fantasy a moderní dobu. Celou dobu naprosto nezastavitelná pecka, konec fungoval emociálně skvěle a klidně bych si dal víc věcí z tohoto světa
Znova 17 (2009)
Synonum k super chillózní komedie prvního desetiletí nového tisíciletí, zkrátka ikonka tenhdejší doby
Alvin a Chipmunkovia 3 (2011)
Opět skvělá komedie, u které se nesmíte bát vypnout a zkrátka si užívat