Posledné recenzie (23)
Trinástka (2003)
Nádherný film, takhle mají dramata/horory vypadat... Miluju to.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Miluju to. Gore, tempo a plno dokonalých plot twistů. Dávám tomu 8,2 pil z 10.
Scott Pilgrim jde na věc - Scott Pilgrim: Vypečený život flákače (2023) (epizóda)
"Do you like Sonic The Hedgehog?"
Posledný denníček (2)
Pila
Hodnocení filmové série Saw
1. Saw I.
2. Saw II.
3. Saw X.
4. Saw VIII.
Žebříček budu upravovat, až uvidím všechny díly.