Posledné recenzie (8)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Ľudia, toto bolo niečo. Zábavné a vtipné, no aj cez to pochmúrne, temné, melancholické, obsažné a hlavne dôstojné a dokonalé finále nemenej dokonalej trilógie. Z každého jedného záberu je vidno, že James Gunn to miluje, že to chcel urobiť na maximum, so svojou autorskou víziou a pritom aj s obrovskou láskou ku komiksom. Vážne neexistuje vec, ktorú by som mohol tejto bande magorov z celého vesmíru vytknúť. Solídni herci, fajn záporák, kongeniálna réžia, krásny soundtrack, akcia, z ktorej vám mráz prebehne po chrbte a smutný a desivý Rocketov origin, ten vám určite zasiahne srdce. Dodám už len toľko, že to nepozerajte so slovenským dabingom.
Hellraiser (1987)
Ak vám niekto povedal, že Hellraiser je bezduchá kopa nechutností, tak sa mýlil. Áno, sú tu aj pekne nechutné scény, ale je tu aj úžasne hororová atmosféra, z ktorej mráz prebehne po chrbte, úžasný make-up, ktorý robí Pinheada a jeho spoločníkov poriadne desivých a Labyrint je najdesivejšie miesto, aké si z nejakého hororu pamätám. Celé to stojí na kreatívnom nápade, kvalitných hereckých výkonoch a využití psychologického hororu. Síce by sme tu pár vecí mohli dostať aj s vysvetlením a pár vecí nedáva zmysel, no aj tak podľa mňa ide o jeden z najlepších hororov vôbec. Hodnotím 9/10.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Úžasné veľdielo s krásnym vizuálom, do ktorého som sa skoro zamiloval. Pár citlivých, ale dôležitých tém, pár postáv, ktoré sa počas deja vyvíjajú a ich život sa otáča o 360 stupňov, príbeh, napínavý a zaujímavý do poslednej minúty, aj keď ho všetci poznáme. A toto všetko podporované krásnou animáciou, ktorá musela stáť veľa práce. Podľa mňa najlepší film roku 2022.