Recenzie (123)
Hypnotic (2021)
Byl by to možná mnohem lepší film, kdyby neměl tolik mezer a nelogických zvratů, že to působilo až neumětelsky, nedomyšleně. Ale stopáž byla adekvátní tomu, na co se člověk díval, a overall to na večer v pracovním týdnu, kdy se člověk nechce dívat na české buranské seriály, celkem stačilo.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Nemám ráda Erica Banu a neměla jsem tu ráda ani Rachel. Vždycky mě děsně naštve, když jsou karty jedné strany jasně vyložené na stůl a ta druhá s nimi naprosto souhlasí, aby se pak mohla o 4 scény později chovat, jako kdyby v životě tuto dohodu neuzavřela. A ano, jednalo se o ženskou polovičku z protagonistů. Když už to teda musí bejt, že ignoruješ vše, co ti ten druhý říká, na co tě upozorňuje a před čím tě chrání, aspoň ním nemanipuluj, boha.
Oppenheimer (2023)
Řemeslně výborně zvládnuté, od kamery po dialogy a herecké výkony. Trochu mě trápil zvuk, v některých momentech mi v uších fakt až praskalo a ze scény zkušebního výbuchu jsem měla tím pádem docela bobky. Film prakticky neobsahuje žádnou, max naprosto titěrnou akci v poměru ke stopáži a celému vyprávění, které se soustředí spíše na dlouhé záběry a dialogy (četli jsme, věděli jsme). Příběh chtěl mít Nolan zpracovaný opravdu od A do Z, bohužel ta poslední hodina, kdy se slimejším tempem dostáváme k W či alespoň X, mě nutilo kontrolovat hodinky..
Bajkeri (2017)
Nebylo to vtipné, nebo bylo to ani celkově zábavné. Postavy opět bez logiky, když už se mají rádi dva, tak musí čtyři a najednou to vychází na šest, to je ale nahodicka. Jakožto žena ve věku Hanky a ne kluků navíc naprosto nemůžu souhlasit, co tam její postava předvedla.. Prostě fakt ne. Dvě hvězdy ale za Muchowa a kameru, to bylo fajn.
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (séria)
Tak tedy 4. epizoda byla podprůměr těch největších průměrů všech sérií, hodící se spíš na nějaký teenage seroš, než na laťku BM. To jsem to mohla klidně napsat i já, jak to bylo debilní. Leč musím uznat, že stále jsem se bavila více, než u série předešlé. U ní mi přišlo, že tvůrci již lapají po dechu, což mi lehce korespondovalo s nedávným předáním štafety výhradně Američanům.. Nicméně jsem se overall bavila a ta poslední britská ňamka potěšila. BTW my tu ale jinak nekoušem...
Matka (2023)
Jestli Fiennesovi, Bernalovi a koneckonců i Lopezové někdo vyhrožoval smrtí, pokud by nehráli v tomto braku, pak to je jediné možné vysvětlení, proč film vzniknul.
Veľryba (2022)
Já jim ten patos až tak nežrala..
Candy: Smrť v Texase (2022) (seriál)
Za něco stály pouze dva poslední díly, jinak to byla nuda. Celkem zklamání, nicméně celé sérii nemůžu upřít velmi dobré herecké výkony i kameru.
Tuláci (2023)
Přišlo mi, že tvůrci sami nebyli jistí, čím vlastně chce film být. Od druhé půlky jako by se člověk díval na něco jiného. To se u NTFX filmů stává čím dál častěji. Představuju si, že přijdou nějací tvůrci, načrtnou, o čem film bude (bez scénáře a nějaké vize), paní na účetním jim za to vydá peníze a pak se děj vůle boží.
Honba na vraha (2015)
Nápad dobrý, ale špatně provedený. Nevím kdo z tvůrců přesně byl na drogách, možná všichni. Ani známé tváře to neutáhly, Anthonymu jsem nevěřila ani jeden pohled.