Recenzie (204)
Vesmírni truckeri (1996)
Za ty prachy dobrý film
Já jsem vrah - V jejích rukách (2020) (epizóda)
Si snad země dělajó prdel. Odpustit vrahovi syna. NFW😡
Bratia (2023)
Kurevsky dobrý film. Obzvlášť, když uvážíte, že to je Československá produkce. Taťána vynikající. PECKA
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Když se zhulíte, bude to dobré 🫡🙃😋
Tajná invázia (2023) (seriál)
Přiznám se že kdybych to nikdy neviděl, tak ae zlobit nebudu
Koniec sveta (1999)
Na satana jedině terminátorem
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Tak po hodně dlouhé době film který se opravdu povedl navzdory tomu že je to fantasy naprostá pecka super vyprávění humor dokonce i akce
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Řeknu to asi takhle ještě že jsem na tom nebyl v kině 👎
The Covenant (2023)
Mě prostě takové filmy baví
Hříšnice - Percy (2021) (séria)
Geniální gradování příběhu s vynikajícím odvedením pozornosti ohledně náboženských rituálů Wicca (a tudíž nejakou sektou, to dá rozum) a pochopitelně se skvělou zápletkou celého příběhu. Gradiózní.