Recenzie (204)
Gumy (2022) (seriál)
Švehlík Pecka. Jinak zase musíte hulit🐸
Halloween končí (2022)
Vždycky Jsem tuto sérii (která má BTW 3 alternativní linie+remake od Zombího) vnímal a hlavně hodnotil shovívavě. Samozřejmě jsem je neviděl všechny. A jestliže to správně chápu, tak je III a IV počin čisté amatérská záležitost. Avšak teď už nemohu. Zkrátka už je to velká slátanina. P.$.fascinuje mě, jak obrovský kuchyňské nože v US mají :-D
Jitřní záře (2022) (seriál)
Dobrej seriál. Myslím, že jim to dítě sebrali oprávněně. Aby se jim trochu rozsvítilo. Je v pohodě aby si každý žil po svém, ale sám bych nechtěl být na místě Jitřenky. Takový Rodiče bych v dospělosti asi stejně zapudil (pokud bych se toho dožil). Sorry jako (sociální paraziti). Ale málem bych zapomněl na zkurvený fašo sousedy a naprosto debilni fizly co šikanujú a buzerujó. Pokud chcete mít nervy na celej svět (ČR) tak doporučuju. P.S. vycházím jenom z dění v tomto seriálu. Neřeším skutečnost.P.P.S. tak jsme dokoukali poslední epizodu a zdá se, že jsem měl recht*\0/*
Bushwick (2017)
Za ten konec musím dát čtverec
Šialená noc (2022)
No prostě no comandant
1899 (2022) (seriál)
Konec super, ale mohlo to bejt tak na 3 epizody. to byl maglajs že by to nedal ani Lynch.
1899 - Mlha (2022) (epizóda)
No začíná to bejt pěkná divočina
Úplná šupa (2007)
Zkuste si příště dát jointa. Hned to bude lepší 😎
Zrada a pomsta (2009)
COTOPROBOHABYLO
Batwoman (2019) (seriál)
Tímto si DC opravdu řezala větev.