Recenzie (204)
Kosmos: Možné světy (2020) (seriál)
Tohle je prostě pecka pro každého, kdo je zvídavý a nebojí se přemýšlet.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
No tohle mě docela příjemně překvapilo. Je to takový rodinný hororový místy až sitcom. Jen musíme klasicky překonat fyzikální protiklady (myslím ty paranormalní). Nemůžeš opustit dům a pak byli na pláži a tak... jednou řekneš jdi pryč a funguje to, ale pak tě objesí. Ale nenudil jsem a to se v poslení době říct moc nedalo.
Rocky (1976)
Příběh o boxerovi, který příliš rozumu nepobral avšak má velké srdce (nejen:) Nejvíce mě uchvátila technika, kterou se snažil zdecimovat své protivníky. A to taková, kdy se snaží svojí hlavou rozbít pěsti svých oponentů. Celý film je vlastně zajímavý i když se tam nic závratného neděje. Průser nastává jakmile vleze do ringu. Tak neopravdový boxerský zápas snad není nikde k vidění (krom ostatních dílů). Nicméně Slye mám rád a fasuje za ***
22 míľ (2018)
Horší kameru jsem neviděl snad nikdy. Mark hraje šílence a dost mu to nesedí. Buď ho musíte mít rádi, nebo ne. Dvě * dávám jen kvůli Bergovi, jako že víme že umí (Lone Survivor) a tak nechápu, proč si na spolupráci přizve tohoto neumětela? viz jeho kariéra. Každopídně kdo má rád akčňáky, tak to asi přežije. Snad. Jo a ještě za ten zvrat na konci.