Posledné recenzie (5)
Doktoři na dně (2024) (seriál)
Toto je taká klasika, neurazí, nenadchne. Hlavní hrdinovia roztomilí, Korejci tradične uvrešťaní, máme tu všetky klišé od padania do náručia, cez chytanie za zápästie, dáždnikové scény až po nelogické a infantilné správanie. Plačka sa ako vždy dostatočne naplakala. Vadilo mi, že v každej časti je strašne veľa alkoholu a opitých tackajúcich sa ľudí. Malo to potenciál, ale ku koncu som sa nudila, dopozerala som len kvôli Hyungsikovi. Najlepšie postavy sú dr. Bin a brat hlavnej hrdinky a najlepšia scéna bolo krájanie gumy.
Okouzlující démon (2023) (seriál)
Za oku lahodiaci hlavný pár a dobrý štart musím dať 3 hviezdy, ale postupne dejovo dosť nuda, dlhé telenovelovské opakujúce sa scény, vedľajšie postavy trápne a koniec nemastný-neslaný.
Beullaindeu (2022) (seriál)
Tak, dám tomu 4* z pôvodných 3. Občas nelogické, ale udržalo si tempo (ok, ku koncu som sa miestami trochu nudila) a pol hviezdy som dala za to, že som ani raz nemusela použiť pravú šípku (často mávam problém s otravnými vedľajšími postavami). Ďalšiu pol hviezdu som prihodila za zlatíčko Taecyeona, hoci mal celý čas na hlave kórejský kastról. Btw aj vy ste videli v hlavnom padouchovi Baekovi Benicia del Tora a v jeho poskokovi Gorana Višnjića ? :D