Recenzie (94)
Nebezpečné pokušenie (2015)
Miestami vtipné ako Keanu nedokáže prekonať dve ženy,je to priam neskutočné....keby bol takýto v Matrixe ako Neo tak neviem neviem.....:)
Red Force (1986)
Výborná retro akcia:) toto patrí do môjho detstva, tieto Red Force 1 - 6 som videla v detstve niekoľkokrát:) A aj po terajšom vzhliadnutí to nestráca na kvalite:) Bavilo ma to:)supeeer, rada si zaspomínam...:)
V zajatí démonov 2 (2016)
Dvojka výborná skoro rovnako ako aj jednotka:) mala som obavy či dvojka už nebude shit ale milé prekvapenie pre mňa...výborná hudba a super atmosféra, husiu kožu som mala v kine:) Super zážitok....
Nekromantik (1987)
Čakala som nejakých zombíkov a žiaľ prišlo veľké sklamanie a dosť nechutné....celý film bolo ľúto toho chudáčika zajka:(
Babiččin dům (1988)
Celkom fajn natočený hooro, len škoda, že to bolo dabovaný jednohlasne:)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Výýýborné, nemalo to žiadnu chybu, brutálne a síce nechutné ale to k hororu neodmysliteľné patrí:) Plus k tomu, že to bolo inšpirované skutočnou udalosťou...zimomriavky mi naskakujú pri pomyslení čoho sme my ľudia schopní....
Zmrtvýchvstání (1991)
Nuuuuuuda čakala som úplne čosi iné....
Tokyo Gore Police (2008)
Fajne natočené japonské gore,. ja takét filmíky veru môžem...Bavilo ma, dávam tak medzi 3* a 4 *:)
James Bond: Spectre (2015)
Veľké sklamanie, ja som sa veľmi nudila....vôbec ma to nezaujalo, viac ma zaujali letáky z obchodov:)
Krvavá noc (2011)
Síce som nevidela originálny film, ale musím uznať že tento remake má veľmi bavil, bol napínavý od začiatku a stále sa tam čosi dialo....výborný thriller....