Recenzie (12)
Duna: Časť druhá (2024)
Na jeden nádech...
Hráčky (2024)
Rychle to uteklo, ztřeštěné to bylo. Nečekala jsem nic jiného :).
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Krásnej mainstream. Klukům to sluší, ale kniha byla lepší. A teď jdu koukat na všechno v čem hrál Nicholas :).
Spolucestujúci (2023) (seriál)
Má to všechno. Kontext doby, lásku i řemeslo. Snad jen bych vytkla tu divnou pláž, co vypadala jak z plakátu, ale budiž :). Slzy mám ještě teď... po čtvrtém shlednutí /ano, v originále - není to raketová věda/. Hawk je děsnej, ale naprosto ho chápu.
Srdcerváči - Série 2 (2023) (séria)
Nebudu zastírat, jsem fanoušek komiksů i knih. Mám zkouknuto několikrát a nemůžu jinak než pět hvězdiček. Vytkla bych jen jedinou věc. Pokud se opiju na školním výletě... určitě nejdu za učitelem! :).
Jack Ryan - Season 4 (2023) (séria)
Je to lepší než předchozí série, ale stále škoda nevyužitého potenciálu. Asi nejvíc zapamatovatelná věc je, že i když vás mučí a totálně vám zničí záda kdesi Myanmaru, další týden nahodíte sáčko a jdete na jednání úplně v pohodě.
U tebe nebo u mě? (2023)
Jedna hvězda za Ashtona, jedna za Reese. Od Netflixu/Hallmarku nic neočekávám. Tady vzhledem ke známým jménům očekávání bylo. A je to zklamání.
Zlatá devadesátá (2023) (seriál)
Hodnocení jen za původní obsazení. A Davida :)
Prezidentka (2022)
No tak jsem si to v nouzi pustili.... Popelka + Notthing Hill +Americký prezident + Láska nebeská + Pupendo? :) Nejvíc ouzko mi bylo při dotazu holčičky a zpěvu hymny. To už bylo moc...
Merlí. Sapere Aude (2019) (seriál)
Za mě pecka :) Téma, herci, prostředí, coming out. Více než důstojné pokračování původní série. A diskuze ve škole opravdu dávaly smysl :)!