Recenzie (1 275)
Let's Kill Ward's Wife (2014)
vubec mi to nevadilo...pobavil sem se a bylo to v pohode...dalsi film podle pravdy. :)
Let Us Prey (2014)
kokotina zbytecna..dve hvezdy za zacatek a znelku
Loft (2014)
Dobrej remake - vlastne americkej s amikos hercos..majkl z uteku je pekna svine! :D karel urbanu hraje taky dobre..taky si poridim nejakej sukaci dum, ale ted uz vim ze si tam nemam vodit kamarady! :D
Lucy (2014)
Zacatek jako svine..pak se to posere, kdyz se z ni stava pocitac.. :D komedie jako svine..napad dobrej..kdyby to bylo na zpusob cranku tak je to nejlepsi zenska one girl show! :(
Medzi náhrobnými kameňmi (2014)
Tohle me bavilo jako krava..temna krimi,skvely vrazdy,skvely silenci..skvelej neeson..proste pecka jak krava!
Mokrina (2014)
Hodne silna krimi, takovej temny pripad ve filmu...spanele ty svine upoceny umi..hlavni duo bavi a je to presne co cekate - brutalni vrazdy, jeden nekompromisni detektiv a druhej klasickej trouba dobrak..to prostredi je totalni sracka, fuj. 4/5
Na hrane zajtrajška (2014)
Pro me nejvetsi prekvapeni..priznam se, ze cruise moc nesleduju, takze na film jsem narazil kvuli emily blunt..mno..cruisem je skvelej a emily taky..film je naprosta spicka po vsech strankach..skvela pecka co chybela - top film. tesim se na pokracovani!
Neutečieš (2014)
Nudna sracka..o uplnym hovnu..zacatek slibnej potom rozhovoru na parkovisti cekam ultimatni hororovou lekacku, kdy se poseru strachy tak je to jenom nudna teen blbost plna zvastu o hovne..jedinej svetlej moment byl trik s rucnikem a prave ten moment na zacatku..jinak nic..nuda a utrpeni.
Očista: Anarchia (2014)
pro me nejlepsi ocista, hodne silny 3* ..odpleveleni ulic s frankem grillem, kterej je kurevsky cool nema chybu..hlasky,akce,napeti,zvraty..vsechno tu je..pure fantasy...jeden z top kousku, na kterej sem narazil a necekal sem, ze se z purge stane takovej fenomen jako byl napr. saw a zacnou sypat dil za dilem..jentak dal, me to bavi.. :) i ten treti s frankem je hodne vklidu.
Pod zemou (2014)
Super prekvapeni...spis nez horor dobrodruznej film s prvkama halucinace.. :D bolo to dobre, kdyz se nekdo nekde zaklinil..fuuj...tyhle momentky a filmy, kde se nekdo vydava do neprozkoumanych koutu sveta me sakra bavi.. :D