Recenzie (1 271)
Expedícia: Džungla (2021)
Ja ho proste miluju! neskutecna zabava! bavila se cela rodina! 😂
Falcon a Zimný vojak (2021) (seriál)
no to byla kktina..jen ten winter soldier a zemo koukatelnej..jinak shit totalni.. 😒 takovy nesympaticky herci vsechno dpc a to na silu pasovani cernyho kapitana ameriky to bych blil dpc..jo jeste gsp potesil ale mam nejvetsi chut dat odpad..za tyhle tri kluky ale dam 3hvezdy z litosti 😒 marvel jde doprdele..po endgame je to sama sracka
Gaia (2021)
amaterska sracka co vykradla last of us...totalni blbost...uz nikdy ty vole! davam hvezdu za kluka dementa!
Godzilla vs. Kong (2021)
ja to napalim...libilo se mi to vic nez godzila 1,2 i kong ostrov jebek - godzillu z 1998 nepocitam to uz je dneska celkem shajze..tady mam sceny co me dojali (ta holcicka s kongem) sceny co si pamatuju a sou badass (bitky a celkove) a co me tam sralo byla ta mechagodzilla - proste divna no..a vyhazel bych ty lidi a vsechnu omacku okolo a nechal tam rezbu od zacatku do konce, ale i tak spokojenost - kdyz se stretl kong s godzillou bylo to epicke a kurevsky dobre to vypadalo (hlavne finalni fajt) davam plnou palbu - nejlepsi ze serie !
Halloween zabíja (2021)
achjo.. :(
Jolt (2021)
OuouOu --- cekal sem neco jako crank - cubka trpela strasnym vztekem, elektrika ji pomahala ho krotit..joo kate je kost a mliko fakt pekna, akce by sla, ale je to tak blby az to proste nudi a nikoho to nebavilo ke konci.. 🥺 herkules byl dobrej kate nasrana jak prase, 40min to bavilo ale pak tomu dochazi stava...skoda 😢 ale dam udreny, slaboucky 3/5 - ale objektivne je to tak na 1-2/5 ale kate mam proste rad
Kozmický hriech (2021)
ty vole...frenk a bruce v totalni mrdce...tesil sem se na nejakej mix the surge, ale je to v prdeli..nikomu bych to nepral tenhle film.. je to bolest :(
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nebudu zbytecne nic psat..naprostej masterclass a nejvetsi filmova/komiksova udalost ever - vsichni ten pribeh znaji 🥹 5/5
Loki (2021) (seriál)
Ne...ne..proste ne...prvni dva dily totalne super, pak to je takova nudna brecka, ktera cloveka ubije a chce uz aby to skoncilo, bohuzel loki to neutahne a po skvelych napadech, kdy potkava sam sebe byl genialni, ale pak se ztoho stala proste strasna sracka..mozna o trochu lepsi nez wanda, jenze wanda je aspon osobita a je hot, tohle je typek dobre hlasi, ale delaj tu znej idiota tvle...nemam to rad 3/5 za prvni dva topove dily.. 🤛
Lucy má děťátko (2021)
James Bond gynekologem se stal, zalozil kliniku kde prcal...jinak tam nic neni tvle..