Recenzie (1 277)
Hidden (2015)
jojo to bylo slusny..na to ze je to od typku divnych veci bych ale cekal vic..bavilo me to celkem, ale ta prvni cast je nudnejsi a ten spratek me sral..pak dobry zvrat a konec no..takze film klame.. je to na 2-3/5 noo
Krídla (1984)
legenda videokazet..koukal sem na to drive..smutny konec 🙁
Oči hada (1998)
prumernej film..cage obcas hodi hlasku..prumerna krimi s falesnym boxem :D
8 MM (1999)
jeden z nejlepsich filmu s cagem, brutalni a nekompromistni..miluju ten film.. topovka a phoenix je tu taky bozi!
Dotyk smrti (1999)
tyvoe..jediny co me bavilo jak ho sef nechtel vyhodit..jinak ty kravo co to doprdele bylo za kktinu ? cage dobrej, goodman byl taky fajn jinak doprdele! nezaujalo me to vubec..
The Trust (2016)
jojo to bylo celkem vklidu..kradeni sejfu a planovani a zvraty..zabavilo..docela dobrej cage :)
Farba z vesmíru (2019)
3x sem se na to chtel divat 3x sem usnul.. :-(
Kalifornia (1993)
pitt je demon :D tady docela sypal :D i ta zneuzita cubka co skakala jak byla naucena to zahrala dobre..dost dobry byl sem prekvapen :) jak furt chtel zrat chilli :Dddd
Peklo (2003)
konecne dobrej van dam...jeden z jeho nejlepsich filmu.
Pomsta (2019)
druha top role adkinse..ta melodie je top jeste ted...a film narez jako kokot!