Recenzie (609)
Útok na Biely dom (2013)
Na čsfd projekcích je něco opojnýho. Sál narvanej, někdo se začně smát, dalších dvacet taky a člověku koutky letí nahoru dřív než se naděje. A Emmerichovi tohle prostředí dle mýho svědčí, protože kvalita těch fórků je tak tak a někdy ani to ne. Ale užil jsem si to jak Den nezávislosti back in 96. (btw má to neexplicitně takovou tu bondovskou logiku, hlavní záporák má nádor na mozku, který by nejspíš mohl změnit jeho chování ...).
Ohnivý kruh (2013)
Já bych všechny ty blockbustery a 3D zakázala.
Pád Bieleho domu (2013)
Když akční demence, tak bez nadhledu.
Muž z ocele (2013)
Ty po mně intergalaktickou družicí, já po tobě dvěma. Scena s Costnerem je super, fakt super.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Cože, celou dobu byli na planetě opic?
Dovolenkáři (2012)
O trochu víc střihově vymazlených scén (sejmutí Iana je jednoznačný nevtipný vrchol filmu) a byl jsem v nebi.
Sherlock a Watsonová (2012) (seriál)
Mám-li si vybrat vybrat mezi nerdem a rebelem, beru rebela.
Za borovicovým hájom (2012)
V synopsi knihy Elementární částice jsem se dočetl, že se jedná o pokus o "totální" román. I tenhle film se podle mě snaží o nějaký (leckdy naivně, ale o to svůdněji, romantizující) komplexní popis společnosti. Goslingova "dělnická" (lower class) část, Cooperova ambiciózní, american dream a dialektický uroboros závěr, který mi přišel nakonec takový fajn optimistický. Hrozně mě to bavilo a tentoho Iñárritua si doplním.
Tichý zabijak (2012)
Jsem Brad Pitt, řeším problémy. Moderní gangster je vyjednavač, diplomat, byrokrat a (pro Jakuba) píárista. A je to pecka.
Dredd (2012)
Respektuje předlohu. Kdo z vás to má?