Recenzie (6)
Nevyhrožuj (1996)
Striedanie veľmi vtipných okamihov s mimoriadne trápnymi a úplnou vatou.
Disaster Movie (2008)
Neuveriteľný grc.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Menšie sklamanie, ale stále pomerne kvalitný film.
Profesionál (2001)
Neuveriteľne nesúdržné céčko.
Tajný deník Adriana Mola (1985) (seriál)
Takmer dokonale zachytená atmosféra prvého Adrianovho denníka, plus skvelý výber hercov. Hlavne Adrianovi rodičia sú naozaj skvelo vystihnutí. Škoda, že sa nenatočilo viac dielov.
Svedok proti mafii (1998) (TV film)
Na nízkorozpočtový, televízny film vcelku podarený výsledok.