Recenzie (309)
Čierny panter (2018)
Žiadny Čierny panter, ale šedý priemer komixového kina :(
Vdovy (2018)
Steve McQueen inak ako ho poznáme doteraz. Ľahší žáner, ľahšia téma, no stále skvele zrežírované a výborne zahrané. Inteligentne napísané s dôrazom na detail. Plné poctivej filmárčiny sebavedome balansujúcej medzi vážnym a vtipným. McQueenovi sa podarilo minimalizovať samoúčelné scény na únosnú mieru a aj napriek dlhšej minutáži vtiahne do deja svižným tempom a prekvapivými momentmi. Dostatočne inteligentné kino.
Bohemian Rhapsody (2018)
Tribute. Mystifikácia. Emócia.
Malá smrt (2014)
Film nezaujal a po 10 minutách putoval do môjho privátneho prepadliska kinematografických zbytočností. Nehodnotím a cítim sa trápne až za užami :(
Piata loď (2017)
Smutné, pomalé, dejovo strohé, vizuálne zaujímavé a bohužiaľ aj dosť nudné.
American Honey (2016)
Film o ničom (a zároveň o mnohom) ako život sám, ale keďže je to film a nie život, tak som okrem výbornej atmosféry ( ktorú predznamenával už trailer) čakal o trochu viac. Keďže som sa nenudil a mám slabosť pre takéto pocitovky smerujúce nikam dávam slabšie 4*
Temná strana mesiaca (2015)
Zdĺhavé, predvídateľné a bez poriadnej pointy, no po technickej stránke veľmi kvalitné. Tak trochu nuda :(
Jednotka samovrahov (2016)
Okrem štýlovosti a fajn vizuálu by to chcelo aj trochu príbehu a rating 18+ Pre mňa sklamanie.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Po výborných First class a Days of future past som sa dočkal obrovského sklamania. Uzatvorenie prequel trilógie skončilo úplným fiaskom, pri ktorom som sa 100 minút nudil a ďaľších 43 čakal na koniec. Najhorší príbeh zo všetkých x-menov s debilným záporným hrdinom. Navyše úplne bez presahu a druhého plánu. Zostalo len torzo a všetko čo zdobilo predchádzajúce časti zmizlo ta tam... Škoda.
Purpurový vrch (2015)
Očakávania neboli naplnené :( Za pozitíva filmu považujem krásnu výpravu, herecký výkon Toma Hiddlestona a jednu ozaj brutálnu vraždu.