Recenzie (103)
Doba ľadová 3 (2009)
nad očekávání se mi to líbilo, nové vtipy zajímavá zápletka a pokud to vidíte 3D tak je to skvělej zážitek :-D
Policajná akadémia 4 (1987)
druhou hvězdu jen za Mahoneyho, jinak je to už slabota
Česká spojka (2002)
Kupodivu Anthony Hopkins předvedlo slabý výkon u Chris Rocka jsem ani nic světoborného nečekala, snaha o oživení scénáře potažmo děje českými slovíčky nedopadla nijak slavně a pokud si tento film pustítě bohužel s českým dabingem je to ještě horší.
Galaxy Quest (1999)
Jeden z nejpothlejších filmů filmů, kreté jsem viděla, to ale nezábránilo tomu, že jsem se výborně bavila celý film :) K 4 hvězdám určitě přispělo i skvělé herecké obsazení, které si natáčení očividně užívalo.
xXx (2002)
bohužel nás čeká druhý díl.... :(
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
dobré gagy, ale brzy se to okouká a člověku to už přijde trapné.
Muž so železnou maskou (1998)
je smutné, že tento film nezachránila ani výborná hudba ani skvělé herecké obsazení. Leonardo byl špatná volba pro francouzského krále, postrádá šarm a vcítění do Francie v 17. stol. a to že Kristine má být nejkrásnější dívkou, kterou Ludvík kdy viděl, tak mi přijde že královna matka Anna má více šarmu a krásy.
Kto obvinil králika Rogera? (1988)
Snad první takto utvořený film, který se dá dnes zasadit do klasik "animovaného" filmu, a ani po 20 letech neztratil nic ze svého kouzla.
Madagaskar (2005)
král Jelimán a jeho věrný poskok s brňénskem hantecem to vytájli na ****, ale jinak film zapadá do průměrných končim animáků.
Las Vegas: Kasíno (2003) (seriál)
James Caan by si zasloužil **** , ale zbytek mu to kazí.