Obľúbené filmy (10)
Jurský park (1993)
Můj zamilovaný film, od oblíbeného režiséra. 20 let starý film a stále považuji počítačové animace za neuvěřitelně realistické, hudbu za fenomenální a i z jiných stránek mi film přijde bezchybný. Neokoukal se mi dodnes a asi ani nikdy neokouká.
Demolátor (1993)
Jeden z nejlepších akčním "futuristicky" založených filmů. Skvělé hlášky a spousta kvalitní akce.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Sergio Leone a Ennio Morricone spolu s hlavními hrdiny udělali ze spaghetti westernu kultovní snímek.
Muži v čiernom (1997)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Trilogii pána prstenů mám ráda, viděla jsem i prodloužené verze, ale nikdy jsem se s postavami nesblížila tolik, jako v Hobitovi. Opravdu mě to oslovilo, knížka patří k mým oblíbeným a po dlouhé době můžu říct, že mi film nezkazil dojem. A navrch úžasný soundtrack.
Vtedy na Západe (1968)
Frajer Luke (1967)
Podivné dedičstvo (1972)
Vikingovia (1999)
Čeľuste (1975)
První z mistrovských děl Stevena Spielberga.