Posledné recenzie (14)
Abigail (2024)
Neviem kolko by mi musel niekto zaplatit aby som na toto isla dobrovolne do kina. 1 hviezdicka za Melissu Barreru.
American Horror Story - Delicate (2023) (séria)
Po poslednych seriach, ktore boli pre mna skor sklamanim nez pracou hodnou Ryana Murphyho som naozaj prijemne prekvapena. Emma dokonale stelesnila neznu kvetinku, ktora napriek tomu, ze bola na pokraji totalneho nervoveho zrutenia, tuzila po tom, po com tuzia vsetci, ktori snivaju o slave a bohatstve v diablovom epicentre (Hollywoode). Kim naozaj prekvapila, hoci som ju podcenovala, ale to asi z dovodu, ze sa v roli diablice Siobhan nasla. A hoci je serial fikciou, ja verim, ze toto mozno v inom svetle sa naozaj deje rovno pred nasimi ocami. *Kto si pozrel seriu bez toho aby poznal brilantnu Miu Farrow v Rosemary’s baby by to mal okamzite napravit. Po flopoch poslednych serii, kedy som dala max 3 slabe hviezdy aj to vela krat z dovodu, ze Murphy je naozaj vynimocny, davam 4*
Late Night with the Devil (2023)
Ocenujem napaditost, ale ta tretia hviezdicka tam pribudla len za velmi zaujimavo vsunutu zmienku o Bohemian Grove