Recenzie (64)
Uvnitř (2023)
Zajímavé drama, zajímavá otázka, zajímavý výkon...
Anatomie skandálu (2022) (seriál)
Jenom za ty obsazení...R&S good combo! Jenom v něčem lepším...
Polski film (2012)
Taková oddechová záležitost plná pravých (falešných) tváří českého filmového plátna.
Asteroid City (2023)
Tohle se Wesovi fakt nepovedlo... Místy už ten jeho humor ani nebyl znát, ba až dokonce trapnost z něj sálala :( zklamání
60 minut (2024)
Němečtí "borci" smotli další breakout akorát jedou místo tance ve fightech...
HollyBlood (2022)
Něco jako Céčková kopírka "Twilight sága"!
Friendzone (2021)
Příšerná francouzská kravina se špatnými herci a hrozně ohranou tématikou...
Snowflake Mountain: Citlivky v divočině (2022) (relácia)
Musíte to brát s nadsázkou... Mě to přišlo k smíchu, takže jsem to bral jako takový sitcom...
Hodina stínů (2021)
Hrůza...asi bych i snesl to téma a celou křesťanskou víru.Ale výkony herců a vůbec celý projev byl příšerný!
BigBug (2022)
Piece of modern shit!