Recenzie (825)
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Opět přesně ten typ seriálu z kterého měl být film. Celou dobu se buduje napětí a strach z občanské republiky, která je ve všech seriálech Živí Mrtví a pak přijde jeden díl a je po všem. Celkem zbytečné jsou prostřední díly, z občanské republiky nejde strach jako kdysi z Guvernéra, Alfy a Negana.... Vše je to tak rychle udělané a už to nemá takovou napínavou atmosféru, kterou jsem očekával. Jsou tam i události a záběry z TWD Beyond, takže vše do sebe zapadlo. Daleko lepší tedy bylo TWD New York City.... Jen jsem čekal nějaký vývoj viz rychlí a inteligentní chodci z posledních dílů TWD a TWD Daryl Dixon, nestalo se... Rychlý a sladký konec beru jako rozlučku s Rickem a doufám, že ho už neuvidíme...
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Slabší fantasy ze Švédska.... Promarněný potenciál fantasy světa, který byl zajímavý a bylo ho málo.... Větrnice a další potvory mají malý prostor a je to škoda. První díl byl dobrý a pak už se to jen táhne a nic moc se neděje. Mohli využít temných potvor z lesa atd. Místo toho vidíme jak se Ronja potuluje po lese a řeší se spor dvou skupin loupežníků....
Super 8 (2011)
Příjemné retro sci-fi... Přesně ten typ filmu, při kterém si vzpomenu na filmy z mého dětství, kdy jsme na vhs sledovali filmy od Spielberga...
The Walking Dead: The Ones Who Live - Become (2024) (epizóda)
Konečně se něco děje.... Bylo to napínavé, Jadis byla čím dál tím odpornější. Opět jsme viděli záběry z TWD Beyond.
Ronja, dcera loupežníka - Zrak k obloze (2024) (epizóda)
První díl překvapil, evropské fantasy je zajimavé. Temný les a jeho obyvatelé jsou strašidelní, tak doufám že se pořád pojede ve stejmém stylu ....
Problém tří těles (2024) (seriál)
No to byla fantas mogorie..... Zpracování je odbyté, mohli to pojmout lépe. První 4 díly jen samá virtuální hra, pak od 5 dílu přichází srozumitelný děj, ale pořád tam jsou nesmysly.... Mimozemské bytosti neuvidíte, nikdo nevysvětlil odkud se vzaly ty helmy atd. Opět se tu řeší sekta ala náš pán a soudruzi. Skvělá scéna je s masakrem na lodi. Samotné zakončení 1. série je nudné a z pozice laika nesmyslná kravina. Čekal jsem tedy rozhodně víc a na poslední sci-fi, mysteriózní sérii Těla od Netflixu to rozhodně nemá....
Oderbruch - Flut (2024) (epizóda)
Nečekaná změna v příběhu, z kriminálky tu máme *******..... Ikdyž jsem měl podezření, že je ten kluk divný, nečekal jsem, že se z toho vyklube *******. Příjemné překvapení.... Teď se i tak nějak vysvětlily ty hromadné vraždy.... Opravdu povedené....
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizóda)
Konečně pořádný díl.... Masakr na lodi byl krvavý a originální....
Frogman (2023)
Spíš podprůměrný FF horor. Je to natočené klasický.... 1 hodinu nám vysvětlují kdo je Frogman. Pak 20 minut akce, která byla dobrá. Jde o to, že z žabáka nejde strach. Chtělo to lepší, děsivější monstrum...
Problém tří těles - Odpočet (2024) (epizóda)
Čekal jsem kvalitní a chytré sci-fi. Ale vypadá to na nesmyslnou fantas magorii....