Posledné recenzie (15)
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Sice velmi odlišné zpracování, ale po deseti minutách mi to přivodilo bolehlav a přestala jsem kvůli těm rychlým monologům vnímat, co se tam děje, přišlo mi to v závěru vlastně tak nějak otravný.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Snění v domě čarodějnic (2022) (epizóda)
Za mě jedna z nejlepších epizod a třetí, která mě opravdu zaujala.
Princezná zakliata v čase (2020)
Velmi příjemné překvapení. Pohádka se naprosto liší od většiny kýčovitých scénářů, které jsou všechny na stejné brdo. Velké plus je za zahrnutí run celkem netradičním způsobem.