Posledné recenzie (18)
Expendables 4 (2023)
Už když jsem viděl první recenze, tak jsem věděl že to bude pecka :O Laciné kulisy, přehnaně moc nekvalitního CGI, neuvěřitelně předvídatelný příběh(dá se odhadnout asi po 12minutách co se stane v celém zbytku filmu). Ale netuším jestli jsem zklamaný, i když jsem od filmu vůbec nic neočekával... Myslím že už to stačilo a je na čase přestat, ono už po 3. díle si to mohli říct.. Těch 20% jen za osazenstvo. Závěr ? Tohle si ti herci nezasloužili...
Flash (2023)
Když pominu příběh... filmy s podobným rozpočtem by neměli mít CGI her na PS3.... Obecně dost nemusím filmy s bordelem typu návrat do minulosti( myslím typ. nikoliv vyloženě ten film) tu to je ještě velice chaoticky vyobrazené, těch 20% má film za Michaela Keaton a Georege Clooney, ještě bych ocenil Christiana Bale, ale chápu že s tímhle nejspíš nechtěl mít nic společného..
The Last of Us - Napospas (2023) (epizóda)
Obecně stejně jako u dílu s Billem, nemusím fillery už od anime a ani zde mě to rovnou dvakrát nenadchnulo, dle mého by to šlo zfouknout během 15minut, začínám se bát jak to všechno skončí když vidím to tempo, 2 díly z 9 jsou fillerem fakt mě zajímá, jak mají v plánu to zakončit během dvou dílů.... A pokud mají v plánu to milkovat na více sérií tak s tím skončím :D Prostě tohle je jen zbytečné natahování a pro současný děj už není místo.