Recenzie (213)
Najkrajší čas (2005)
prve 500 days of summer
Maraton lásky (2007)
Dylan MOran a Simon Pegg, no tazka to kombinacia :)
Mansfieldské panství (2007) (TV film)
Jane Austen. Typicka. Anglicka.
Posadnutá (2009)
Skutocne nicim nikto neprekvapil nanajvys kamera vcelku solidna.a soundtrack povedzme ze tiez.ale inak skutocne nic.
Mladá Viktória (2009)
Okrem nametu, ktore ja osobne milujem nadovsetko, perfektna kamera zachytujuca vsetky podstatne okamihy, takisto krasny hudobny podmaz, a porostredie, no proste a jednoduche, ale zaroven romanticke a jemne, ako sa na viktorianske anglicko patri :)
New York, milujem ťa (2008)
tak na necelych 50 per ma tento film potesil. Nemal spad, filmy boli akoby bud okopirovane z Paris je´taime, alebo absolutne nemali hlavu a patu. No fakt neviem, ale urcite som cakal nieco hodnotnejsie a lyrickejsie, nie americke žvásty, na ake sme zvyknuti. Skoda.
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
No mohli sa reku aj viac posnazit !
Všetci sú v pohode (2009)
Lyrika na 75 per.
Malá Dorritka (2008) (seriál)
BBc je staloa znacka kvality, nechcem sa opakovat. Rozhodne perfektny namet a vyber hercov ! Velmi velmi dobre.
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
najhorsie co som kedy videla. nepozeram sa na to ako na film, ale nieco...neskutocne, odporne, hnusne. FUJ !