Recenzie (1 473)
Příliš mnoho šéfů (2022)
Když se tatík šefkuchař vrátí náhodou po 30 letech , nic už není jak bývalo . Moc příjemná komedie z restauračního prostředí. Je to vystavěné právě na těch rozdílech 90. let a současnosti a přesně to se tvůrcům povedlo nádherně vystihnout.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Valim bulvy , tohle bych do B. Stillera nikdy neřekl . Perfektně zpacovaná miniserie podle skutečné události z US z nedávné doby. A já nemám skoro nic , co bych vytknul. Jinak oba panáčky vykreslili skoro jako jehňátka ale co se člověk dozví z wikipedie , žádní dobráci to teda rozhodně nebyli . Ty tresty , které vyfasovali byli totiž docela zasloužené.
Operace Camarón (2021)
Malinko mi přišlo , že scenáristi nevěděli , jakým směrem se vlastně chtějí vydat. Takový průměrný komediální výplach , občas zasahující do parodie a občas se tvářící i vážnějc.
Prišla v noci (2023)
Morytát o babě šílené . Jestli mají páni tvůrci takovouhle osobní zkušenost ze své rodiny , tak si opravdu zasluhují mou lítost.
Blood for Dust (2023)
Jak Honza ehm Cliff najednou ke štěstí přišel . Je vidět , že S. Dorff už asi nikdy nedostane roli v něčem , co by mělo hodit víc korun. Nicméně já byl docela spokojen , protože tu atmosféru 90. to vystihlo pěkně a navíc mě baví tyhle filmy kdy na to člověk kouká a řiká si potom , jo takhle by to nějak mohlo proběhnout a takhle bych to možná chtěl na místě řešit i já , kdybych neměl plný gatě.
Právo na minulosť (1989)
2. ze 2 hlavních filmových rolí Jiřího Kodeše a po shlédnutí velice rozporuplné pocity. Jako odsouzení stalinských čistek a "přešlapů" 30 let poté a přitom rok před plyšákem ještě takovéhle lezení do řiti soudruhům z vastoku . To si pan režiser snad už nezasloužil.
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Posledním dílem mi přišlo , že je to otevřené k další sérii. No tak to bych tvůrcům tedy ani moc nedoporučoval. Ztráta času to úplně nebyla , ale o nějaký skvost se taky rozhodně nejedná .
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (relácia)
Pro mě zatím nejmíň zábavný Jimmy , i když se snažil o asi největší interakci s publikem , co jsem u něj viděl , ale publikum k němu pro tentokrát bylo docela vlažné . Každopádně ten vtípek s porovnáním 2 náboženství byl docela vostrej. Já bych se v dnešním světě asi už docela bál.
Pacifiction (2022)
V popisu mi k dramatu chybí mystery , protože jsem pochopil docela prdlačku o co tam vlastně šlo , námořníci tam jezdili na člunu tam a zpět a B. Magimel , který nám pro roly pana velvyslance nabral jateční váhu , tam zas pro jistotu cestoval letadly , loďmi a svým bílým merglem z místa na místo , ale vůbec ničeho tím nedosáhl. Nicméně ta kamera a prostředí polynéského ostrova mělo takové kouzlo , že se na to dívalo prostě dobře. Sám jsem z pocitu z filmu udiven a překvapen.
Gratuluju, je to vražda (2024)
Horor v tomto indickém pokusu o Erkyla Poarota těžko pohledat. Nicméně je to velice zábavná krimi hříčka se spoustou perfektně vykreslených postaviček. Hláška pendrek je takové kouzelnické ukazovátko vystihuje dost. Sára Džesi ehm. Ali Khan je docela sexy a dvojici vyšetřovatelů líp vybrat nemohli . Na 2 a čtvrt hoďky to uteklo razdva , takže opět 1 ze zářezů ze subkontinentu , který se dá jen doporučit. A pozor , je to bez tanečků.