Posledné recenzie (1 467)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Posledním dílem mi přišlo , že je to otevřené k další sérii. No tak to bych tvůrcům tedy ani moc nedoporučoval. Ztráta času to úplně nebyla , ale o nějaký skvost se taky rozhodně nejedná .
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (relácia)
Pro mě zatím nejmíň zábavný Jimmy , i když se snažil o asi největší interakci s publikem , co jsem u něj viděl , ale publikum k němu pro tentokrát bylo docela vlažné . Každopádně ten vtípek s porovnáním 2 náboženství byl docela vostrej. Já bych se v dnešním světě asi už docela bál.
Pacifiction (2022)
V popisu mi k dramatu chybí mystery , protože jsem pochopil docela prdlačku o co tam vlastně šlo , námořníci tam jezdili na člunu tam a zpět a B. Magimel , který nám pro roly pana velvyslance nabral jateční váhu , tam zas pro jistotu cestoval letadly , loďmi a svým bílým merglem z místa na místo , ale vůbec ničeho tím nedosáhl. Nicméně ta kamera a prostředí polynéského ostrova mělo takové kouzlo , že se na to dívalo prostě dobře. Sám jsem z pocitu z filmu udiven a překvapen.
Posledný denníček (2)
Medelín
Co se týče Narcos