Recenzie (1 473)
Hořké dny (1979) (TV film)
To teda čumim , on ten Býny uměl za mlada i hrát , sice byl malý pivo odjakživa , ale jako u mladýho cucáka po vyučení to ještě tak do očí nebilo. A koukám ,že to byla i vůbec 1. role P. Kříže , tady sice jen skoro beze slov , kdy dřepí , baví společnost a somruje o cigára .
Zítra je dnes (2022)
Moc pěkná rodinná komedie o přenesení se v čase 31 let dopředu . A jako hláška : " Kurva , pršej gádžové". To teda nevim kam na to choděj . Každopádně 1 srážim za matku. Španělé mají spoustu nádherných hereček i těch starších , tak proč dali do hlavní role takovouhle opravdu nevzhlednou pani s hlavou jak medicinbal. Já vim , furt se mi něco nelíbí , ale ten výsledný estetický efekt fakt mohl být o 999 % jinde.
Spálit na prach (2017)
Jak to má míň jak 3 kola , bojim se toho jak čert kříže. Nicméně tady jsem si to opravdu užil . Tonyho bejvalka má problém a Tony se ho pokusí vyřešit , tím že začne jezdit po dálnici jako kurýr a převážet šmak pro Miguela. Takže se mu pokusej zavařit nejen dálniční hlídky , ale taky arabská konkurence. Bylo to opravdu celé jak na spídu a ten konec byl třešnička na dortu. Moc líbilo , pěkně.
New Kids Nitro (2011)
Bezprecedentní obvinění nejen v holandském , ale asi i světovém soudnictví party mulletů za 39 neúmyslných zabití. Uznávám , že je to zábava opravdu pokleslá , ale to nic nemění na tom , že jsem se bavil opět skvěle.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (séria)
2. řada mě nějakým zajímavým způsobem dokázala vtáhnout víc než 1. A je pravda ,že to prostředí Jakuzy je pro nás zpod Řípu prostě exotické a docela neokoukané .
Planeta Česko (2017)
Viděno až po dvojce Planeta Praha . Moc hezké . K. Hádek taky pěkný komentář , ale přeci jen J . Macháček tomu dal trochu větší šťávu.
Armáda jednoho (2016)
Gary to myslel vážně a to se počítá . Ta zarputilost je prostě fascinující a i když na to ten film nemá , tak se to musí aspoň ohodnotit takto , objektivně ale uznávám , že to za ty 3 není.
Planéta Praha (2022)
Velká paráda. Pánové tvůrci evidentně vědí čeho chtějí dosáhnout a daří se jim to velice dobře . Za mě to snese srovnání třeba s dokumenty sira Attenborougha a nebo P. Calderona , akorát je to díky komentu J. Macháčka navíc i docela vtipné , jak tu zmiňují kolegové.
Gueules noires (2023)
Mám rád tyhle atmosferické naháněčky v podzemí . Celkem nic mě tam neštvalo , až na 1 velké ALE. To s tim bubákem to nemyslíte vážně. Takhle strašidelnou potvoru jsme jako děcka na základce stavili v rámci výtvarné výchovy ze špejlí a kaštanů . To mě ho teda vyndej , v roce 2024 dát do hororu takovouhle figurku za kterou by se musel stydět pan Karel Zeman už v roce 1955. Ble.
To se vysvětlí, soudruzi! - Paní, vy jste vdova! (2024) (epizóda)
Pomalu ale jistě bych řekl , že to zas až taková hrůza není a že mě to každým dalším dílem baví o trochu víc. Dá se.