Recenzie (15)
Kosmonaut z Čech (2024)
Adam Sandler je ve svých rolích vždy famózní. Moc, moc je fantastické vidět zpracování knihy o českém kosmonautovi
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Další nudný film Zacka Snyder. Vcelku film o ničem s nějakými scénami a spoustu prvoplánových akčních scén bez hluboké myšlenky. Nic pro mě 40%
Captain Marvel (2019)
Vizuál, příběh i obsazení jsou v harmonii a vtip kombinovaný akcí působí fantasticky.
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Vyrazili jsme do kina na 3D verzi a musím konstatovat částečné zklamání. Musím pochválit parádní zpracování transformerů. Při transformaci vše krásně zapadá. Zkrátka: úchvatné!. Jinak kvituji jednodušší příběh, který pobere většina děcek a potěší pamětníky původních Bayových Trasformerů. Díky 3D však příběh i film samotný působí fantasticky. Po vizuálni stránce jde o skvělý zážitek.
Sultán - Episode 8 (2011) (epizóda)
Fantastické, seriál sleduji již jen z USB, ale vzpomínám si na úžasnou Hürem v tomto díle
Sultán - Episode 6 (2011) (epizóda)
I tato epizoda přinesla napínavý děj, kdy v zajímavém prostředí není o zvraty a inktriky nouze. Velmi chválím jednotlivé postavy jak se vyvinuli a herce jež je ztvárnili.
Big Gold Brick (2022)
V celku koukatelné a zábavné. Místy slabé, ale skvělé výkony herců se u nezávislých filmů dají tolerovat.
Princezná zakliata v čase 2 (2022)
Fantastické pokračování. Úvod byl až moc ukvapený a na české poměry působil levně. Ve výsledku film dává solidní a skvostný zážitek. 😊
Dobré zprávy - Jízda s princem (2022) (epizóda)
Zatím to vypadá na perfektní seroš... vypadá dobře. První díly jsou vždycky nejslabší, takže si počkáme.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Normálne množstvo hnevu (2022) (epizóda)
Je to perfektní. Takhle nějak jsem si neuvěřitelnou právničku předtavovala. Je to humor a sranda. Akce je zde také mnoho, ale krátce. Nutno brát na vědomí, že jde jen o představení hlavní hrdinky