Recenzie (108)
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
to prostě nevymysllíš aneb opravdové peklo mediálních chcanek: horrrror s harrantama (který jsou jednak sympatický asi jako chcanky v beliku) = horrrror pro harrrranty (trapné omalovánky v knize mrtvých, heh, čtyřlístek no.1 jebky! a to se rovná = infantilní nudná sračka plná cynických-prázdných gore výstřiků a debilních parchantů..., pak sem to vypnul, to se fakt nedalo
Predátor 2 (1990)
Základ svůj na horách svatých, selááááh.... život je svině, Danny boy, chceš bombón?
On sa bojí (2023)
tož dobrá schíza, léty cvičená i dobře živená! pěkně hnusnej odvaz, Bravo!
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Bylo nesmírně povznášející zjistit, že se stále vysírají trapárny pro bleskově nedomrdlé a znásilněné děti otravo hovad
Templár (2011)
Vladimír září!
Strážní loď Sand Pebbles (1966)
tak ty akce kolem tej bárovky (která byla jediná na lodi))) to pozvedá skoro do nebeských výšin, už chápu proč byla tak oblíbená - tuhle snad překoná jiná prasnice, čiže m60
Krev a zlato (2023)
kapitán je jinde, prasata
Písečné moře (1958)
zákeřnej nůž, věci obrácený: zajimavé je to, že všeci měli ty debilní rourky, čiže steny: angličani, němci, poláci... dokonce i ta čerstvě z písečnejch dun odhalená jakási snad kostra si jakoby snad chtěla ještě zasténat (byla to nejspíš došlá, opalující se anglánkova stará ve věcech obrácených: ...v dobách, kdy oceány zahalily Atlantis... a kdy byla Afrika rajskou zahradou... "aaaahh, to slunce dneska ale kouše!"))) ...a o těch kulometech a granátech ani nemluvně - asi kořistní technika snad? hovno! mizerná filmařina, která zvolna ubíjí jinak celkem nezajimavej příběh!
Pole v Anglii (2013)
změněno z jedné - proč? je to píčovina, ale přec jen, podífej - ten chaos se musí pochválit! (patnáctikozák by si jistě pomlaskával)
Univerzálny vojak 3: Znovuzrodenie (2009)
hele náhodou celkem dobrý, dobrý nápady, třeba lundgrenovo samadhi: "počikej..., něco..., něco jsem ti chtěl říct... něco... počikej..., už vím, ..., jednak... jednak táhněte do hajzlu!