Recenzie (108)
Akty X - Home (1996) (epizóda)
tak po tomhle ultra mega top dílu šel celej sejrál do hajzlu, dále snad jen svátečnické promítání... dédéčku áká stará láska nerezaví bych doporučil tba thai s předpisem ;)
The Alchemist Cookbook (2016)
tak řežisér joel potrykus určitě věděl nad čím si honí: nad velmi, ale velmi zajimavým útokem: očištění vodou-očištění ohněm-očištění hrobem
Contracted (2013)
těžce ulítlej flák, něco jako blázen nebo aneurysma, nebo tak něco,,,co se týče smradu mohlo se přitlačit více
Zlo si umí počkat (2023)
Nikto ťa nezachráni (2023)
sektani krávo - ovládaj telepatii, telekinezi, televizi a módní časopis blesk ...a navíc serou chapadlové očka!
Horor v Dunwichi (1970)
tadyta bláznivá až tak trochu pošahaná hájkovina je poněkud směsná, kabely vřeští plným proudem,,, hodnotím spíše předlohu, čiže mluvený slovo - k dostáni u supraphonu, skvěle namluveno! dvacet chapadel minimálně aneb pryč s novým a sem s prastarým!
Kukuřičné děti 6: Návrat Izáka (1999)
he who walks behind the rows krávo: tak strašný to není, má to takovou tu atmosféru beznaděje plížívýho odpoledního slnka, co skomírá někde v zapomenutý rokli..., i když jí ten scénář slušně nabourává, izák best
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
graslik8: show trapných kedlubáků aneb povrchní nuda na entou, kam se hrabe bratr Jan,,,,jenda za evičku zelenou a její čtenářskou dýmku)
V zajatí zla (2023)
celkem rádoby chytře napsanej agitkovej zmar, kterej nakonec beztak ukázal ten svůj křiváckej ksicht, kdy ke konci doslova klopýtá a už nebylo zcela jasné, kdo že je vlastně ten sperman pérák - jestli ta zrúda od příček nebo ten sokolík z beliku
Simpsonovci - Who Shot Mr. Burns? (Part One) (1995) (epizóda)
"od počátku věků člověk touží zničit slunce" ))))