Recenzie (108)
Akce B (1951)
film, kterej předběhl svou dobu - bere si inspiraci v přípravě popcornu v mikrovlnce! no ale proč ne? když to filmu umožníme, múže si běžet jak chce! no a v tomto případě si lehce zakoketoval s věcí aleca baldwina! kdy ten jeden slepej vvměnil za ten jeden vostrej! leč v téhle nehorázné akční trúdě skončil vostrej někde v zemi, na tu dobu, výbornetelnejch efektů! no ale to rozhodně neřeší alecovu věc! takže byly dva?
Šťastny ať jsou všechny bytosti: Míla a Eduard Tomášovi na chatě a v Lucerně (2021)
co-že? nenáboženská spiritualita? to je dosti krkolomná agrese vůči různejm směrům..., dle mého soudu by si čalavěk měl uždibovat jak se mu zlíbí - něco tam, něco támle, tu zas drobítek... právě proto, že celá tahle estráda čalověka samotnýho nepřesáhne, i mystika je jenom stav mysli
Nie je čas zomrieť (2021)
nejhorší blond vůbec, aneb úmorná přehlídka kedlubáků kategorie Béé
Válka zítřka (2021)
víc together akce a míň together žvanění a bylo by to možná za štyry (no i když akce typu give me hand při překonávání pro jednoho nepřekonatelný překážky v podobě dvou together palet)
Finch (2021)
pět rozhodně za to, že sem to poctivě dokoukal do konce, falloutí atmosféra vše dostatečně pohltí a provede diváka celou touhle falloutí hříčkou
Old Henry (2021)
hodně přímočarej počin!
Hastrman (2018)
brekeke
Konec cesty (1959)
těžká vypalovačka, ve který dominuje trio ultra zákeřných záporáků: king Kazisvět, doktor Solfernus a Rudolf Deyl ml.,,, zajimavej komentář tsunami_X!