Recenzie (194)
Morhotronic: Macejko (1994) (hudobný videoklip)
Tak tohle je top!!! 🤣🤣
Jedeme na teambuilding (2023)
Překvapivě opravdu dokonalý seriál!!! Česká filmová tvorba podle mě většinou nestojí za nic, ale takhle super vtipy jsem snad nikdy neslyšel 🤣🤣
Problém tří těles (2024) (seriál)
Seriál vůbec nezačal špatně, prvních několik dílů bylo skvělých. Rychle se ale místo na vědu začal soustředit – jak už to tak dneska holt bývá – na mezilidské vztahy.
Halo - Season 2 (2024) (séria)
Druhá řada byla fajn, ale natažená nezajímavými scénami. I dějově však slabší než první
Halo - Halo (2024) (epizóda)
Skvělý díl, který však rozvedl další nové nápady a žádný neukončil. Takže tu teď máme něco jako zombíky, nějaké Halo, o kterém však ani v nejmenším nevíme co dělá a k tomu všemu nám právě skončila řada. No tak snad bude ještě jedna 👍
Lovci z konce světa (2024)
Slabší děj, ale hezky akční a někdy tak strašně brutální, že to bylo skoro k smíchu. Spolu s dabingem tedy dostane 4 hvězdy.
Iron Sky: The Coming Race (2019)
Skvělé vizuální efekty špatný scénář nezachrání, což je bohužel případ právě tohoto filmu.
Atypický - Rozmazání (2018) (epizóda)
Měl zůstat radši s tou Page, ta byla hezčí a alespoň nehulila trávu ve skladu 😁
Bod obnovy (2023)
Sakra jooo! Vždyť proč by Česko taky nemohlo udělat sci-fi film? Pořád ty naše hrůzy… tohle je konečně první pořádný film z naší země!
Moj papa - vožď! (2020)
Další dobrý ruský film! Tentokrát je o námořníkovi, který má nehodu na moři a deset let se nevrátí domů. Když jej potom najdou, je z něj náčelník afrického kmene. Silné čtyři hvězdy. Kdybych filmu rozuměl víc než zdrávstvuj a spasibo, možná bych dal pět :)