Recenzie (161)
Kuriér 4 - Reštart (2015)
Neviděl jsem a ani nechci,protože si myslím že tak jako nikdy nebude TERMINÁTOR bez ARNOLDA TERMINÁTOR,tak nikdy nebude KURÝR bez STATHAMA KURÝR.
Skrotená hora (2005)
Ještě že Old Shatterhand a Vinnetou jsou na ženské.
300 (2006)
Přidal jsem hvězdu po shlédnutí určitého videa a musím říci že by si tento film měli v rámci věcí se dějících pustit všichni mocní z EU ! https://www.facebook.com/video.php?v=857093344324348
Jumpin' Jack Flash (1986)
Nevím ale myslím že je zde nespravedlivě nízké hodnocení,já jsem se královsky pobavil,možná i díky skvělému dabingu Jarky Obrmaierové.U mne jasných 85%
Vojnové hry (1983)
Co dodat,vše bylo řečeno.V každém případě je toto téma stále aktuální páč mocní tohoto světa jsou pro uspokojení svého ega schopni zničit tuto planetu mrknutím oka.
Koniec veľkých prázdnin (1996) (seriál)
Místy uhozené až moc,je vidět že to psal člověk neznalý některých situací a stavu věcí tehdejších.Po vzniku seriálu jsem dal vyšší hodnocení ale s odstupem času a shlédnutí reprízy jsem jednu* ubral. Třeba ten PSák který se rozhodl vrátit kvůli té pipky by z basy vylez až po revoluci,za to byl Sabinov jak vyšitej a to byla nejtvrdší basa pro vojáky,po ukončení trestu by ještě musel odkroutit zbytek vojny někde u PTP.Takže myslím že by si ten návrat sakra rozmyslel a ta jeho by na něj bůhví kolik let stejně nečekala.
Tchyně (2015) (relácia)
Myslel jsem že zábavní průmysl na barandově dosáhl za pomoci cibulky či bukvičky nebo jak se jmenuje,dna ale mýlil jsem se,tato hrůza vítězí.
Nepřítel (2013)
nejdřív to musím vstřebat a pak možná ohodnotit......................
Biele peklo (2001)
Na němce dobrý až neuvěřitelně dobrý film,musel jsem se smát na rádoby odborné rozbory některých uživatelů (monolog ,CheGuevara atd) a jejich nízké hodnocení. Já jsem se rozhodně nenudil a dávám jasných 5*.
Gondíci s. r. o. (2015) (relácia)
Už jsem doufal že zmizí v propadlišti dějin........... Ne,drží se jak veš kožichu,nebo taky jako hovno košile.