Recenzie (161)
Zakázaná zóna (2014)
Asi poslední anebo jeden z posledních filmů Paula Walkera a já jsem se u něj rozhodně nenudil,napětí a akce byla od začátku do konce a myslím že takových je v poslední době pomálu.Myslím že tady je film značně podhodnocen.Obsáhlé komentáře některých uživatelů (nejmenuju,každý se najde sám)které jsou nudné a o ničem ani nečtu.Já dávám 80%.Howg.
Eva tropí hlouposti (1939)
Vždy jsem obdivoval jak Nataša Gollová dokázala za smíchu okamžitě plakat,tady se pořád směje a litoval jsem ji ale kolik musela mít po natáčení modřin když tam sebou pořád mlátila o schody atd.Opravdu je to moje oblíbená komedie kterou si nenechám ujít když běží v TV.A Olda Nový jako hrabě Kejml,co dodat 5*HALÓÓÓÓÓ...........
Na hrane zajtrajška (2014)
Mám rád žánr posunu v čase a téma invaze mimozemšťanů,tady je obojí a na velmi dobré úrovni.85%
Pravdivé lži (1994)
Jeden z nejlepších Arniho filmů.Akce,napětí i humor,nezanedbatelný je samozřejmě i výkon Jamie Lee Curtis,její taneček v hotelovém pokoji - dal bych si říct :-).No a Bill Paxton? Ten je boží :-)))
Pompeje (2014)
Pompeje silně připomínají český film,těch keců reklam a samochvály před premiérou a pak se člověk nevydrží koukat do konce pokud není masochista.
Noe (2014)
Tak u mne jasně nejhorší zpracování.Amíci se snaží i z biblických předloh vytvořit pána prstenu nebo v tomto případě spíše Noeformers.
Kdo hledá zlaté dno (1974)
No nedivte se,jsem zatvrzelý Tatrovák :-)
Český žurnál - Gadžo (2014) (epizóda)
Euforie jako blázen,balím batoh s karimatkou a vyrážím směr nejbližší ghetto,protože jak mladík natočil,nikde se nežije krásněji a pohodověji.Nebo se mýlím?...........................
Únos letu 181 (2008) (TV film)
Patrně jeden z nejlepších německých filmů které jsem viděl.Pustil jsem si ho z nouze ale opravdu nelituji.Jasné 4*
Unesené (2013)
Klobouk dolů.U podobných krimi je po desáté minutě jasné kdo je kdo a kam se děj ubírá.Nenéé tady tomu tak opravdu není a rozuzlení přichází až v samém závěru.Doporučuji a jasných 5*