Recenzie (161)
Občan Havel (2007)
Jeden moudrý muž po revoluci 89 řekl "k moci se dostala banda komediantů a podvodníků".Havel patřil k oběma skupinám.
Kdoví, kdy začne svítat (1988) (TV film)
No to je ta dvojka,nechtěl bych to zažít,opět famózní Galatíková.
Zatmění všech sluncí (1987) (TV film)
Věra Galatíková byla velká herečka,nemá to náhodou dvojku?
Babovřesky (2013)
Kdo v tom hledal umělecký prožitek pak nezná Trošku a nemá lézt do kina na jeho filmy Ale mě přijde že tam chodí schválně a potom tady chrlí oheň a síru ti rádoby odborníci na film(viz.stránkové eseje).Kdo se chce zasmát a nehledat ve filmu vyšší principy tak tomu Babovřesky vřele doporučuji.Normálně bych dal tak maximálně3-4* ale natruc škarohlídům dávám 5* PS:už se těším na Kameňák 4!
Emmino šťastie (2006)
Asi tak,na to že to je od němců dá se na to kupodivu koukat i se zasmát.
VyVolení (2005) (relácia)
debilita na entou,nevím koho napadlo udělat pokračování..........
Neuveriteľný deň (1993)
Miluji filmy kde se cestuje v čase anebo se člověk dostane do časové smyčky a tato zdařilá komedie rozhodně patří mezi ně.A Andy Macdowell je třešničkou na dortíku :-)
Oblivion: Nevedomí (2013)
Zmatenější film jsem snad neviděl.Ačkoli se Tom snažil co mohl nedává to hlavu ani patu.
Výstraha (1953)
Odpad ze všech nejhorší,nechápu co tam sakra ten Sovák dělá.....
Robin Hood - Kráľ zbojníkov (1991)
Jedna z opravdu dobrých verzí Robina Hooda,dá se na to koukat,Morgan Freeman jako maur,dost dobrý.80%