Posledné recenzie (38)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Uff, extremne nudna vykradacka bez duse.
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
extremne nudna sracka, ktora so zanrom horor nema spolocne nic. odpad.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Skvely denzel, Malebne lokacia talianska, paradna kamera a fajn akcia. Najlepsi diel a skvely film.