Recenzie (3 005)
Tankový prápor (1991)
Nejlepší film Víta Olmera. Nezapomenutelné hlášky. Vynikající atmosféra. Výborně ladící hudba. Skvělá a dokonalá kamera. Perfektní herecké výkony. Humorný, přesto občas mrazivý film. Spolu s Černými barony nejlepší film o vojenské pakárně v 50. létech minulého století. Jeden z nejlepších porevolučních snímků.
Pink Floyd: 1967-2005 (2011) (TV film)
Povinnost pro všechny, kdo tuto kapelu milují! Víc nemá cenu plýtvat slovy.
Hranica smrti (2007)
Výborná jízda prošpikovaná hustou brutalitou!! Frontiers mě nenudili a až se ukázala fašounská kanibalská rodina, bavil jsem se výsostně! Zejména náckovskej starej otec byl hruběj dědula!! Celá rodinka byla správně ujetá a s nikým se moc nesrala! Nejvíc musím pochválit hlavní hrdinku (připomíná mě hodně naši herečku Sandru Novákovou), zahrála perfektně a scénu v prasečinci považuji za pěkně nechutnou! A gore scény jsou pěkně hustý a že jich není málo, u mě vede achilovka a cirkulárka. Skvělej film, ke kterýmu se znovu rád vrátím.
Postřižiny (1980)
Nádhera!!!! Nejkrásnější poetický film, který byl kdy u nás natočen!!! Když vidím a hlavně slyším Jaromíra Hanzlíka v roli strýce Pepina, tak mám prostě dost!!! Geniální film!!
Mučedníci (2008)
Po druhé projekci v HD kvalitě zvedám hodnocení na čtyři. Docela netradiční drama exploteir se zajímavým vyvrcholením.
Laid to Rest (2009)
No, když pominu otřesně debilní chování veškerých postav a hrozných hereckých výkonů, tak se jedná o docela solidní vyvražd´ovačku s dost dobrými gore efekty. Navíc je tam cítit taková zvláštní atmosféra, děj se odehrává v noci a filmu to dodává pěknou tvář. Škoda těch blbých výkonů a nelogičností, na druhou stranu je to ale vyváženo mírou brutality, již zmíněnou zvláštní atmosférou a neskutečně velkými prsy hlavní hrdinky. A ten konec jsem jaksi nepobral. Ale su docela zvědavej na dvojku.
Braček, kde si? (2000)
Tak tenhle film mě absolutně nesedl a vůbec mě nebavil. Ani různý přechody kamer s různými barevnými filtry mě vyznívaly hrozně. Celkovej příběh mě málem unudil a hlášky, které asi měli být srandovní mě vůbec nerozesmály, právě naopak. Tenhle film už si jen tak nepustím. Pro mě prostě hovadina a nechápu, že to natočili bratři Coenové. Jednu hvězdu za tři nádherné " sirény " , které v řece prali prádlo. Jinak hotová ztráta času.
Muž na úteku (1987)
Z tohoto filmu béčková atmosféra 80. let přímo vyzařuje a Arnold tomu ještě dodává ty správný grády. Výbornej příběh o manipuvatelnosti médií, protkaný akčními scénami, jak jinak, prostě nezapomenutelnými. Hlavně " Stopaři " honící " Běžce ". Likvidační scény mohly být klidně drsnější, ale jinak nevadí a na film se vždy po nějaké době rád podívám znovu. Klasika 80. let a je zajimavé, že ve stejném roce Árnie natočil i kultovního Predátora. Pamatuji se, že když jsme film viděli na vhskách v jednohlasném dabingu, tak jsme hltali každej záběr.
Simonova kočka: Rychlé večeře (2008)
Já bych doma nemohl mít kočku....
Simonova kočka (2008) (seriál)
Vynikající prdel!!!! A hlavně ty zvuky!!!! Bomba!!!