Obľúbené seriály (10)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Panoptikum Města pražského (1987)
Celkově vyvážené díly, které jsou však svou atmosférou i hudbou jen ve stínu geniálních Hříšných lidí města pražského.
Dead Set (2008)
Príbehy zo záhrobia (1989)
Pamatuji si seriál, když běžel na TV Nova, nějaké povídky vyšly i na vhs a oproti povídkám vysílané v televizi obsahují mnohem větší gore, což zřejmě televize vystříhala. Některé příběhy jsou slabší, ale v rámci hororových seriálů jde o jedinečný počin, na kterém se podílelo mnoho významných řežisérů, producentů, herců a hudebních skladatelů, tak musím napálit plnej počet. A k tomu ještě roztomile rozpadlej "Strážce krypty" a jeho vtípky mě vždycky vykouzlí usměv na tváři. Ted´ si Příběhy pouštím v originálním znění a bavím se přímo královsky!! Tak a ted´ vzhůru na další morbidní dobrodružství!!!
Návštěvníci (1983)
Neexistuje lepší sci-fi seriál. Jako děcko jsem se bavil a bavím se i teď. Tohle je opravdovej a nefalšovanej KULT!!!
F. L. Věk (1970)
Byli jednou dva písaři (1972)
Ženatý so záväzkami (1987)
Ash vs Evil Dead (2015)
Ve zkratce. Hodnoceno po shlédnutí tří sérií. Kdo je fanoušek a miluje Evil dead 1 + 2, i Army of darkness, bude stoprocentně milovat i Ash vs Evil dead. Tak, jako já.