Posledné recenzie (49)
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Já se bavil... A taky si myslím, že to bylo záměrem tvůrců. Takže poctivý 4 hvězdy.
Bod obnovy (2023)
Pořádný český sci-fi, za který se nemusím stydět. A když nebudu počítat filmy od Jákla, tak je to snad první českej film po více než dvaceti letech, na kterej jsem šel do kina. Z mýho pohledu je to velká událost, který nelituju. Mám takovej dojem, že český kinematografii svítá na lepší časy...
Rambo (1982)
Tohle je jasný psychologický drama a ne akční film jako takovej. A to se mi na něm tolik líbí. Krásný a poctivý 4 hvězdy. "První krev tekla mě."