Recenzie (49)
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Já se bavil... A taky si myslím, že to bylo záměrem tvůrců. Takže poctivý 4 hvězdy.
Bod obnovy (2023)
Pořádný český sci-fi, za který se nemusím stydět. A když nebudu počítat filmy od Jákla, tak je to snad první českej film po více než dvaceti letech, na kterej jsem šel do kina. Z mýho pohledu je to velká událost, který nelituju. Mám takovej dojem, že český kinematografii svítá na lepší časy...
Rambo (1982)
Tohle je jasný psychologický drama a ne akční film jako takovej. A to se mi na něm tolik líbí. Krásný a poctivý 4 hvězdy. "První krev tekla mě."
Training Day (2001)
Krásně slizkej Washington a perfektně naivní ucho Hawke. Mě tohle prostě baví, přestože jsem to viděl několikrát a děj znám skoro zpaměti. Poctivý 4 hvězdy.
Smrť na Níle (2022)
Pro mě nejslabší adaptace... Nudil jsem se a nebavil mě ten digitál všude kolem.
Muž na Mesiaci (1999)
Když se mě někdo zeptá, co na tomhle filmu vlastně miluju, asi nedokážu odpovědět tak, abych přesně vyjádřil svoje pocity a dojmy. Ale každopádně je to pro mě velice silný film a nenechává mě ani na chvíli chladným. A minimálně tohle je jasná známka jeho kvalit.
Jan Žižka (2022)
Já jsem z kina odcházel naprosto spokojen a plný vesměs pozitivních dojmů. Když to srovnám se zahraničními filmy, které jsem v posledních letech viděl, je tohle konečně regulérní film a ne to, co se za film v některých případech vydává. Samozřejmě, že někteří jedinci s patentem na rozum se mnou souhlasit nebudou, ale ten kluk kaskadérskej natočil celkem slušnej kousek. Normálně bych dal tři hvězdy, ale za tu husinu, která mi občas naskočila, přidávám i tu čtvrtou hvězdu. "Ktož jsú boží bojovníci!"
Dračie srdce (1996)
Pro mě absolutně nejlepší fantasy pohádka s drakem. Výborná hudba, hezký příběh i docela slušný dabing, především drak s hlasem Pavla Rímského. Tohle je moje srdcovka, i když má smutný konec.
Šialený Max (1979)
Miluju atmosféru tohohle filmu. Pokusím se nastínit, jak já film osobně vnímám a proč se mi tak líbí: Lidstvo se nachází někde na úpadku civilizace, "bronzáci" představují poslední záchvěv spravedlnosti a pokus o její udržení. Systém se hroutí a pomalu zavládá chaos, zde v podobě motorkářského gangu. Jeho členové terorizují své okolí, nemají žádné zábrany a jsou vedeni pouze vlastními zájmy a pudy. Je to syrové, je to špinavé, je to krásně laciné. Pro mě nejlepší díl trilogie.
Terminator Salvation (2009)
Kdybych hodnotil film jako pokračování Terminátora, musel bych se rozzlobit a dal bych nejvýš dvě hvězdy. Když na film ale nahlížím jako na sci-fi akčňák, můžu s klidem v duši udělit čtyři hvězdy.