Recenzie (10)
Podfukárky (2019)
Svěží komedie o dvojici žen, které vylepšují své techniky svádění bohatých mužů a tím si zpříjemňují své vlastní neobyčejné životy. Děj je hlavně o konfrontaci těchto dvou žen, z nichž je každá jiná a jejich společné sázce s jasným cílem. Příběh byl zajímavý, bylo to vtipné a překvapivě fungovaly i nějaké ty emoce, já jsem tedy moc spokojená :)
Zamestnanec mesiaca (2006)
Jako nemuselo by to být špatné, ale ta přemíra klišé a hlavně teda ten konec to fakt zabíjí!
Sanitka (2022)
Úplně zbytečný film jehož jedinou předností je akce. Děj tam není téměř žádný, smysl to také moc nedává, humor neexistuje a hlavně je to ale šílená nuda! NEjhorší film, jaký jsem viděla za opravdu hodně dlouhou dobu.
Polaroid (2015)
Solidní horor u kterého jsem se třásla strachy pod peřinou!!!
Ladíme! (2012)
Miluju všechny 3 filmy! Skvělé 100%
Hříšný tanec (1988) (seriál)
Na film to nemá
Pomáda 2 (1982)
Náhodou skvělé. Role se prohodily a je to fajn
High School Musical 3: Posledný rok (2008)
Troj už je tu fakt velkej..Dřív byl větší slaďouš
High School Musical 2 (2007) (TV film)
Totot si nezaslouží 29%
High School Musical (2006) (TV film)
Možná je to trapné,ale mě se to líbí už od malička