Obľúbené filmy (10)
Thor: Ragnarok (2017)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Začarovaná Ella (2004)
Hriešny tanec (1987)
Notting Hill (1999)
Lásky čas (2013)
Pretty Woman (1990)
Moulin Rouge (2001)
Ladíme! (2012)
Miluju všechny 3 filmy! Skvělé 100%