Recenzie (485)
Normální víkend (2020)
Priemerna komedia,nic svetoborne,ale ani nie ziadny trapny prepadak ako je z americkej produkcie v poslednej dobe bezne. Jedine co nechapem su tie pomaly orgazmicke nadsenia a skoro preposratie z priemernej herecky a vraj krasky Nathalie Emmanuel. Ti divaci asi nevideli krasnu zenu. Tak na to im dam jednu radu. Staci u Vas v Cechach alebo u nas na Slovensku vypnut TV a ist sa prejst na ulicu. A garantujem ze do 20 minut stretnete desiatky krajsich a nadhernejsich zien !!!
Karel (2020)
Bez akehokolvek zavahania jase 4 hviezdy. Pohladenie duse po pozreti si americkeho grcu Dont Look Up.
K zemi hleď! (2021)
Absolutny grc pre mentalne dementnych divakov.Odpad tohto roka.Povazujem nadsencov tohto filmu na 3-nasobne zaockovanych a vidim ze vakcina zabera.
Rozprávkar (2014)
Neskutocna sracka a debilita.To bolo doslova utrpenie toto dopozerat. To je fakt umenie natocit nieco tak ubohe a primitivne.
Zilionári (2016)
Ocakaval som primitivnu sracku,ale celkom ma to prijemne prekvapilo,i ked niekolko scen bolo naozaj debilnych. Ale na priemerne pobavenie stacilo.
V nemilosti (2021)
Vyborný film o drsnej realite. Sandra opat skvela.
Nečekaná výhra (2021)
Vyborna oddychovka a ludske pohladenie.
Návrat detektiva (2020)
Kravina,ktora mi absolutne nedala ziadny zazitok.Zbytocne premrhany cas.
Valan – údolie anjelov (2019)
Na Madarov vcelku dobry film.
Záskok (2020)
Trapna a primitivna somarina.Premrhany cas.