Recenzie (485)
Ruiny (2008)
Teda naozaj excelentna kravina. Cisty odpad.
Kosmonaut z Čech (2024)
Cisty odpad !!! Neskutocne trapna a dlha kravovina. Utrpenie to pozerat !!!
Upratovačka mesiaca (2022)
Neskutocna natahovane a dlhe.
Bod obnovy (2023)
Trapny odpad a cesky pokus o sci-fi,ktory absolutne nevysiel.Amaterizmus ako vysity.
Nezastaviteľný vlak (2010)
Do neba volajuca prehnana nelogicka kravina. Strata casu. Cisty odpad.
Loď krve (2023)
Tupa primitivna debilina. Cisty odpad a strata casu.
Narušitel (2019)
Totalna primitivna kravina. Takto nerealne a tupo natocit film moze len nedonoseny idiot,co si nedal ani tu pracu,aby si nastudoval ako to v tej dobe fungovalo. Pre mna grc a odpad.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Vyborne som sa pobavil,za mna plny pocet.
The Covenant (2023)
Dalsia americka propagacna sracka. Americky okupant zabija v Afganistane,je raneny a pomoze mu domaci kolaborant. Na oplatku pride pomoct domacemu kolaborantovi americky okupant,nakolko mu hrozi ze si ho najde spravodlivost. Napriek "srdcervucemu" dojaku to nemeni realitu,ze okupant je okupant a kolaborant je kolaborant. Verim ze v pripade napadnutia Ceska alebo Slovenska,by sa naslo dost kolaborantov co by spoluparacovali s cudzou armadou a zradili vlast.
Sisu (2022)
Neskutocna kok.tina a blbost. Finsky terminator T-800 v akcii. Dokonca ani ako parodia to neni dobre. Jednoducho grc divakov s mensim IQ.