Recenzie (123)
13. komnata - 13. komnata Terezy Pergnerové (2006) (epizóda)
Moc jí ten příběh ale nevěřím.
Xaver Live (2018) (relácia)
Moderátor trochu víc pomalej. Jeho dotazy pocházejí asi z říše Demencia.
Na břehu (1959)
Závidím Ti, Petře ... Remake je podle mě lepší, ale tohle taky ujde.
Veľká zem (1958)
Westerny moc nemusím, ale tenhle mám rád.
Dexter (2006) (seriál)
Kvalita kolísá, ale po celou dobu dost koukatelný.
Hra (2019)
Jedna navíc za výstižné znázornění utrpení ženatého muže a mučících metod žen.
Setkání v Praze (2006)
Věrně zachycena mentalita pražských číšníků. Mimojiné.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Jako první jsem viděl Fail-safe s Fondou a Divnoláska je pro mě prostě o dost slabší.
Rambo: Posledná krv (2019)
Tentokrát si to Randsdorf rozdá s Mexikáncema.
Dámský gambit (2020) (seriál)
V Top 20 nej hráčů historie šachu, není žádná žena. Je to kvůli hře samotné, kdy válka je přeci jen záležitostí mužů a šachy jsou válka. Což staví tenhle seriál na úroveń nějakého fantasy blábolu, s výpovědní hodnotou Spider-mana. Pěkně natočeno, ale na můj vkus se snaží seriál až moc zalíbit velkým množstvím levných podnětů a kýčů. Krásná a geniální hlavní hrdinka, která ujíždí na Chlordiazepoxidu. Od siroty k prosperitě v sedmi dílech !