Recenzie (2 593)
Kríž cti (2012)
...aneb válečné přátelství stvrzené společným pojídáním vařeného mechu...ovšem natočeno v krásných exteriérech.
Rapl - Zimmer frei (2016) (epizóda)
Všechny díly Rapla jsem hodnotil nadprůměrně - jen u toho posledního jsem měl nutkání dát méně. "Přepadení" depozita s 30 kily perníku a jeho vyhodnocení GIBSem (Vaculík) mě dostalo do kolen...smíchy. A taky těch 400 litrů, které tak lehce vytáhl "farář" Vyorálek z oné vykutálené ředitelky. Prostě kovbojka, no...ale zábavná a efektní.
Český žurnál - Český Alláh (2016) (epizóda)
Poléval mě pocit studu ale i děsu z lidí, kteří jsou na veřejnosti i před kamerou ochotni předvádět své nemocné duše, pochopitelně z obou stran. A - jak zde kdosi v komentářích napsal - někde v pozadí číhají běsy, které ZATÍM neprobublaly v plné síle na povrch...
Automobilové muzeum v Mulhouse (1994) (TV film)
Na tomto nádherném dokumentu mě mrzí jen jedno - že byl tak krátký...
Annabelle (2014)
Asi tak 2 - 3 slušné lekačky. Jinak NIC!!
Nesmrteľná milenka (1994)
Celý film provází nádherná hudba a poslední půlhodina s pointou mě přesvědčila definitivně...
Rapl - Black Jack (2016) (epizóda)
Zatím všechny díly byly výtečné nebo nadprůměrné, tento pouze průměrný...
Rapl - Smrt na lovu (2016) (epizóda)
Dobré, jen mne udivilo, že ta krásná atraktivní dívka měla problém dostat se z toho vesnického hnoje :-)
Ako pavúk (2001)
Nakonec jsem musel jeden bodík ubrat - závěr byl scénáristicky dost divoký.
Golfový sen (2005)
Nudný film o labilovi, který skoro každý důležitější odpal zmrská aby nakonec z naprosto záhadných důvodů vyhrál...