Recenzie (251)
Vpred (2020)
7/10 Asi neznám žádný lepší film a vztahu mezi dvěma bratry.
Matrix Reloaded (2003)
6/10 Ok, už necítím tu nasranost, jako před lety, když jsem odcházel z kina. Ale ten kvalitativní sešup oproti dokonalé jedničce je prostě pořád znát. Místy mě to fakt sralo (diskoška v Sionu), místy jsem byl nadšený (celá akce na dálnici) a místy příjemně překvapený, co autoři vymyslí (architekt). Ale stejně to asi dalších 18 let nepotřebuji vidět...
Hořící keř (2013) (TV film)
7/10 Po všech stránkách poctivě zpracovaný kus české historie. Líbilo se mi, že se autoři nesnaží dovýprávět veškeré dějové linie, ale přesto divák tak nějak tuší, jak to musí dopadnout. I když nemám žádné výtky, dávám jen sedmičku, protože mě to subjektivně zase tak nevtáhlo. Nebyla tam ta nutnost co nejrychleji do celé vidět. Autoři asi ale takový záměr ani neměli. Takže komu nevadí pomalejší vyprávění, určitě bude hodnotit i výše.
Mortal Kombat (2021)
5/10 Béčko, které se nebojí přiznat, že je to béčko. Kvalita postupně uvadá, logiku v tom nehledejte, ale většina soubojů je fajn a je jich tam docela dost. Nic víc jsem od toho nečekal.
Euforie - Série 1 (2019) (séria)
7/10 Nic podobného jsem myslím neviděl. Žádný sluníčkový seriál a středoškolácích a jejich problémech s láskou. Jako i to tu najdete, ale je to spíš boj s vnitřními démony. A že jich všichni hrdinové mají víc než dost:-( Asi nejvíc obdivuji, že i přes dějově slabší linku je to sakra zajímavé a hltal jsem jeden díl za druhým. Navíc vizuální stránka je také zajímavá. A hlavně jsem měl pocit, že sleduji skutečně komplexní postavy. Zkrátka to bylo super.
Shiny_Flakes: Náctiletý drogový baron (2021)
8/10 Mimořádně zajímavý námět (něco takového si scénarista fakt nevymyslí), navíc skvěle odvyprávěný. Ke konci tomu lehce dochází dech, ale i tak naprostá parád.
Šťastný to muž (2018)
6/10 Tenhle film mě zaujal jen podle traileru a čekal jsem od něj trochu něco jiného. Místo výpravného dobrodružství o uskutečnění jednoho projektu jsem dostal psychologickou sondu o chlapíkovi, kterej je dost v prdeli. Sice je to i tak dost zajímavý, ale ta délka je fakt vražedná. Na začátku mě hodně bavilo, že na tomhle filmu se nešetřilo a ta historie z něj opravdu dýchá. Ale jak čas ubíhal, čím dál víc jsem si uvědomoval, kam to směřuje, a byl naštvanej, že jsem nedostal, co jsem chtěl:-)
Neortodoxní (2020) (seriál)
7/10 Velmi civilní, v popisu chasidské komunity fascinující a celkově silně nadprůměrná miniserie. Už dlouho se mi nestalo, aby děj skončil a já byl zvědavý, jak by to mohlo pokračovat. Vydržte pomalejší rozjezd, budete odměněni.
Októbrové nebo (1999)
7/10 Feel good; hodně feel good o partě bláznů, kteří měli sen. Více takových filmů!
Dokonalá lúpež (2018)
6/10 Takovej velmi slabej odvar Nelítostného souboje. Nejvíc mě asi vadil naprosto odpudivý Butler, u kterého jsem měl pocit, že mu nikdo neřekl, že hraje za ty hodný. Vůbec celá ta policejní jednotka působila dost mimo... Přesto ale dobrá atmosféra a nadpůrměrně dobrá krimi.