Obľúbené filmy (10)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
9/10 Nejlepší dobrodružný film, jaký jsem v životě viděl. Oproti ostatním dílům ještě lepší humor a absolutně geniální chemie mezi Fordem a Connerym.
Sedem (1995)
Matrix (1999)
Na hrane zajtrajška (2014)
8/10 Naprosto skvělé army sci-fi. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů v novém tisíciletí:-)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
9/10 Nevybavuji se žádný jiný film, u kterého by mě tak spadla brada nad režisérovou vizí a nápady. Název Fury Road tuhle geniální šílenost naprosto vystihuje. Geniální adrenalinová non stop jízda.